Strefa wiedzy
Employer branding w czasach pracy hybrydowej: Jak skutecznie budować kulturę
Praca hybrydowa i zdalna, choć jeszcze kilkanaście lat temu była niszowym modelem organizacji pracy, obecnie stała się standardem w wielu…
EB Video Trendletter – zapisz się i bądź na bieżąco!
Zapisz się do EB Video Trendlettera - Twojego przewodnika po tiktokowych i reelsowych trendach które możesz wykorzystać w komunikacji employer…
Content EB a pokolenie Gen Z
Czyli poradnik o tym, jak tworzyć viralowe treści dla młodszego pokolenia. Gdzie Gen Z szuka pracy? LinkedIn? Pracuj.pl? Okazuje się…
Rewolucja AI w świecie reklamy online
Sztuczna inteligencja (AI) nieustannie zyskuje na popularności, przenikając do coraz to nowych dziedzin naszego życia. W miarę jak technologia ta…
Paradoksalnie to głównie kreacje, proszę Pana
Zasada Pareto, według której w wielu przypadkach 20% nakładów pracy odpowiada za 80% rezultatów to coś o czym warto w…
Wykorzystanie badań wewnętrznych i zewnętrznych w strategii Employer Brandingowej
W dobie intensywnej konkurencji na rynku pracy, pracodawcy coraz częściej zdają sobie sprawę, że aby przyciągnąć i zatrzymać najlepszych pracowników,…
Consent Mode V2
Wprowadzenie Od marca 2024 roku, strony internetowe i aplikacje staną przed nową kluczową aktualizacją dotyczącą przetwarzania zgód użytkowników. Google, kontynuując…
Wszystko, co musisz wiedzieć o YouTube Shorts
Kampania wideo i shorts w Google Ads Kampanie marketingowe w środowisku Google Ads, nie od dziś cieszą się dużą popularnością.…
Czy Meta dąży do bezobsługowych kampanii?
Meta coraz bardziej kieruje się w stronę automatyzacji, dążąc do większej kontroli kampanii reklamowych przez algorytm. Ma to na celu…