TikTok to aktualnie jedna z najbardziej popularnych platform społecznościowych. W Polsce, z aplikacji korzysta aż 13 milinów użytkowników, spędzając na niej średnio ponad 18 godzin miesięcznie. 92% z nich używa z aplikacji każdego dnia, a 15% uruchamia aplikację ponad 15 razy dziennie! Platforma daje niezwykle dużo możliwości reklamowych, które nie są jeszcze szeroko wykorzystywane przez marki w Polsce, dlatego to idealny moment na uruchomienie kampanii rekrutacyjnej na TikTok’u. TikTok jest świetnym narzędziem do budowania świadomości firmy i społeczności, jak i w przyciągnięciu potencjalnych pracowników. Pozwala odbiorcom poznać Twoją firmę od mniej formalnej strony i utożsamić się z nią. Są dwa sposoby na prowadzenie działań employer branding na tiktoku:: Wyniki reklam rekrutacyjnych dla naszych Klientów na TikToku osiągają świetne wyniki – CTRy na poziomie 2-3% i koszty kliknięcia poniżej 0,20 zł! Reklama na TikTok’u – jakie wymagania techniczne? – Video: do 60 sekund, wymiary 1080×1920; – Opis pod reklamą – do 100 znaków; – Minimalny budżet na kampanię – 80 zł dziennie. Jak skutecznie wykorzystać platformę TikTok w budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy? Jakie treści publikować? Podpowiadamy! [Wykorzystane źródła: Raport „Kim są polscy użytkownicy TikToka” przygotowanego przez agencję influencer marketingu GetHero we współpracy z Uniwersytetem SWPS-em; rok 2022] Mamy nadzieję, że rozwialiśmy Twoje wątpliwości na temat wykorzystywania platformy TikTok w działaniach employer brandingowych i że nasze rady okażą się przydatne!
Chcesz rozpocząć działania budowania marki pracodawcy na tiktoku, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Napisz do nas – wspieramy marki w budowaniu angażującej, dopasowanej do grupy docelowej komunikacji w mediach społecznościowych. patrycja.vanderschelden@oksuper.pl Patrycja Vanderschelden, Employer Branding & Social Media Junior Specialist, OK SUPER