Zbuduj silną markę na rynku pracy która przyciągnie i utrzyma
najlepszych pracowników na rynku.
Wiemy, jak ważny w budowaniu pozycji na rynku jest wizerunek firmy. Żadna organizacja nie zbuduje silnej pozycji bez efektywnego zespołu. Dzięki przemyślanej i długofalowej strategii budowania wizerunku pracodawcy z łatwością przyciągniesz i utrzymasz najlepszych pracowników.
Tworzenie strategii employer branding zaczynamy od przeprowadzenia dokładnej analizy stanu obecnego. Sprawdzamy, jak firma jest postrzegana na rynku pracy i przez pracowników.
Wspieramy naszych Klientów na każdym etapie od tworzenia strategii EB poprzez rekomendacje i jej wdrożenie.
Wybieramy najefektywniejsze narzędzia w procesie budowania wizerunku pracodawcy. Dopasowujemy proponowane działania do potrzeb i oczekiwań obecnych i przyszłych pracowników, ale i celów biznesowych organizacji. Bazujemy na analizach, wynikach badań, focusach i dostępnych danych.
Wspieramy firmy w:
- Audycie wizerunku firmy jako marki pracodawcy.
- Określeniu EVP (Employer Value Proposition).
- Opracowaniu strategii działania i założeń komunikacji karierowej.
- Sprecyzowaniu oraz wyborze kluczowych grup docelowych.
- Wyborze najbardziej efektywnych narzędzi w procesie budowania wizerunku pracodawcy.
- Opracowaniu kompleksowej strategii employer branding.
- Zrealizowaniu kampanii w oparciu o potrzeby rekrutacyjne i biznesowe, biorąc pod uwagę realia na rynku pracy i aktualną sytuację społeczną i gospodarczą.
- Raportowaniu, ewaluacji zrealizowanych działań EB.
- Przygotowaniu prezentacji podsumowujących, w tym zgłoszeń do konkursów branżowych.
Przeprowadzamy badania marketingowe oraz z zakresu employer brandingu. Naszą ofertę dostosowujemy do potrzeb organizacji i bieżących wyzwań. Na podstawie wyników badań opracowujemy zalecenia dotyczące dalszych kroków i strategię działania.
- Realizujemy dogłębną analizę wizerunku pracodawcy poprzez zgromadzenie i analizę danych niezbędnych do określenia stanu wyjściowego realizacji projektu (postrzeganie marki wewnątrz organizacji i na zewnątrz).
- Przeprowadzamy badania ilościowe uzupełnione o badania jakościowe, które pozwalają nam zrozumieć potrzeby i motywacje pracowników klienta jak i postrzeganie marki pracodawcy na zewnątrz.
- Po analizie oraz przeprowadzonych badaniach, przechodzimy do etapu tworzenia EVP.
EVP (Employee Value Proposition) to kluczowy element strategii employer branding, który określa unikalną wartość, jaką firma oferuje swoim pracownikom. EVP jest fundamentem, na którym buduje się wizerunek firmy jako atrakcyjnego pracodawcy.