JAK PROWADZIĆ SKUTECZNĄ KAMPANIĘ REKRUTACYJNĄ ONLINE?


1. ZBUDUJ ŚWIADOMOŚĆ
W pierwszej kolejności skup się na budowaniu świadomości swojej organizacji jako potencjalnego pracodawcy w grupie docelowej.
Docieraj do kandydatów za pomocą spójnej strategii mediowej i szerokozasięgowych kampanii wizerunkowych.
Mierniki sukcesu: zasięg i wyświetlenia.
2. ZAANGAŻUJ
Zachęć osoby, które widziały Twoją kampanię zasięgową do interakcji! Daj się lepiej poznać – video, vlogi, posty, wpisy na stronie www – pokaż, czym zajmuje się Twoja firma i jak pracujecie. Celem na tym etapie jest zaangażowanie odbiorców poprzez obejrzenie wideo, kliknięcie, czy odwiedzenie strony.
Mierniki sukcesu: obejrzenia video, reakcje, komentarze, polubienia strony, przejścia na stronę


3. POKAŻ, JAKIM JESTEŚ PRACODAWCĄ
Wśród osób, które widziały Twoją kampanię i zaangażowały się w publikowane treści z pewnością są tacy, którzy rozważają zmianę pracy. Pomóż im w tej decyzji!
Twórz posty opisujące benefity, komunikuj mocne strony pracodawcy i opowiadaj o wartościach (tak, EVP!)).
Mierniki sukcesu: wizyty na stronie karierowej.
4. ZACHĘĆ DO APLIKOWANIA
Czas na wezwanie do działania! Publikuj posty zachęcające do wysłania CV, prezentuj ofertę rekrutacyjną i kieruj odbiorców na strony z ofertami pracy.
Warto na tym etapie wdrożyć kampanię remarketingową, dzięki której dotrzesz do tych osób, które już się zaangażowały w Twoje treści i odwiedziły stronę.
Mierniki sukcesu: wysłanie aplikacji


5. Pozostań w kontakcie
Pamiętaj, że budowanie wizerunku pracodawcy to proces długofalowy. Wróć z feedbackiem do każdego kandydata, prowadź stałą i spójną komunikację skierowaną do osób, które zaangażowały się w publikowane przez Ciebie treści. Osoba, która nie zaaplikowała teraz może to zrobić w przyszłości, tak samo zadowolony kandydat będzie polecał Twoją firmę swoim znajomym!
Mierniki sukcesu: zaangażowana społeczność i polecenia!
Potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu spójnej i efektywnej kampanii rekrutacyjnej online?
Napisz do nas: kontakt@oksuper.pl